Restaurant te Oostende (West-Vlaanderen) - Restaurant.be, Restaurant.be, De lekkerste restaurantgids!

Grand Café Burlington

Adres : Kapellestraat 92, 8400 Oostende
Telefoon : 059 32 69 59
Fax : 059 32 69 59
Sluitingsdagen : Onbekend
Website : www.restaurant.be/grandcaféburlington
Beoordeling bezoekers :

Detailkaart

Bekijk de wandel -en fietsroutes in de buurt

Grand Café Burlington

Reacties (5)

Ervaring met Grand Café Burlington? Uw mening telt!
peggy waelput

Al heel dikwijls geweest,steeds vriendelijk personeel en vlotte bediening!heel mooie ligging en prachtig terras ook leuk in de winter om met dikke jas te vertoeven!sommige mensen zijn nooit tevreden,en zouden dan beter binnen blijven!Aan de uitbaatster en het personeel doe zo verder!mooie zaak!

Wil Him

Heb intussen vernomen dat het Hotel Burlngton en het Grand Café Burlington niet door dezefde mensen gerund worden. De beide zaken staan los van elkaar. Het Hotel Burlington heeft niets met het voorval te maken en zit zelf verveeld met de situatie omdat beide zaken, gezien de naam, door de mensen over dezelfde kam geschoren worden. Vandaar huidige melding. Ere wie Ere toekomt.

Wil Him

Zijn gisteren, zondag 18 november 2012 omstreeks 14.00 uur, tijdens een wandeling, binnengestapt in de horecazaak Grand Café Burlington. Mijn echtgenote en ik bestelden er elk een koffie en een pannekoek. De bestelling werd opgenomen door een vrouw van naar schatting begin de 50 jaar, blond gekleurd haar. Ik vroeg of er bruine suiker voor de pannekoek voorzien was. Kreeg als antwoord dat die enkel met witte suiker gegeten worden. Vond dit eigenaardig maar heb er niet op gereageerd. Onze koffie werd gebracht en ongeveer een kwartier later kwam er een jongere opdienster 2 wafels brengen. Hebben haar dan ook gezegd dat wij dit niet besteld hadden, maar wel pannekoeken. Ze heeft die terug meegenomen en gemeld aan de eerste opdienster die aan de toogbank stond en luid, voor iedereen hoorbaar, zegde dat wij wel degelijk wafels hadden besteld en er voor 100 % zeker van was. Heb geantwoord dat dit niet juist was. Direct daarna werden 2 wafels geserveerd aan een andere tafel. Menende dat dit de vergissing was, zijn wij op onze pannekoeken blijven wachten. De opdienster bleef maar andere tafels bedien zonder ons iets te zeggen. Intussen onze koffie opgedronken en voelden wij aan dat iets niet pluis zat en de sfeer niet meer aangenaam begon te worden. Na een kwartier hebben wij dan al de muntstukken klaargelegd om de koffie’s te betalen. Plotos kwam de serveerster onze tafel toe en naam de muntstukken van tafel. Ik maakte de opmerking dat het zo bleek te zijn dat we geen pannekoeken meer zouden krijgen. Op een arrogante manier antwoordde ze dat we aan haar geen pannekoeken hadden besteld. Hierdoor geraakte ik wat geïrriteerd hebben we onze jas aangetrokken om te vertrekken en heb op dezelfde toonhoogte die zij gebruikte gezegd dat ze onbeleefd was en dit geen manier van doen is om de cliënten op zo’n manier leugenachtig te maken. Andere cliënten keken goedkeurend in onze richting. Zelfs tijdens onze wandeling nadien hebben wij goedkeurende reactie gehad.
Ik vind dit beneden pijl voor een horecazaak en zoals de ervaring gisteren is die arrogante en leugenachtige vrouw niet op haar plaats in een horecazaak. En als die om een of Andere reden een moeilijke dag had, had ze beter een dag verlof genomen in plaats van iets af te reageren op het cliënteel. Schandalig en zeker niet aan te raden zaak.

A+M Vollmacher-Vandervorst

Als Oostendenaar, kozen wij om te ontbijten met familiebezoek in Grand Café Burlington.
Een arrogante bedienster kwam met het één en ander aandraven.
Wat eerst moest komen (fruitsap), kwam het laatst en een zachtgekookt eitje moest hervraagd worden. De broodjes waren zó hard dat we in wezen om een hamer en een beitel hadden moeten vragen, gewoon schandalig om dit nog op te dienen.
Het onvolledig 'Engels ontbijt' (zonder spek, tomaat en champignons) trok op niets. Na deze slechte ervaring (reeds de 2de keer), gaan we daar niet meer terug en wensen dit dan ook aan anderen te laten weten.
Wat een schril contrast met enkele jaren terug, toen was het daar nog de moeite waard.

steve adri

Ben gisteren 27/4 in de namiddag met de familie in grand cafe Burlington een kleine versnapering gaan eten en dit overtrof alles. Twee personen hadden een wafel besteld en één persoon een pannekoek.
De bestelling werd zeer snel geleverd maar al snel viel op dat alles uit de microgolf kwam. Wafels waren klein en zeer dun... Pannekoek blinkte. Beiden smaakten zeer slecht!!! Dit gemeld aan personeel. Deze lachtte dit weg, arrogant gedrag van personeel ... Service 0/10. Tot slot ook nog 22€ mogen betalen, schandalig !!!! ZEKER NIET AAN TE RADEN !!!!

Snelzoeken

Niet onmiddellijk het restaurant gevonden dat je zocht? Probeer deze handige snelzoeker!

Zoeken

Nieuwsbrief